torsdag den 1. november 2012

hvalpe besøg

Endelig var det muligt at komme på hvalpebesøg - Jubii - Det havde jeg godt nok glædet mig til. Hvalpene er igen friske oven på den trælse episode med en syg Bonus, dog bøvlede Blå stadig med lidt øjebetændelse i de små endnu ikke åbne øjne. Men det skulle ikke forhindre os i et besøg.

Ove, Sarah og jeg drog mod Hedensted med en "barselsgave" til Tommy og Pernille i form af et par Aladdin billetter og lidt chokolade. De har i den grad fortjent en aften i byen oven på den indsats de gør for min kommende lille guldklump og de andre hvalpe, og for den service hun yder til os hvalpekøbere i form af dagbog og billeder i en uendelighed. - Det er jeg bare SÅ taknemmelig for!

Søskende hygge
Den lille grønne som moser afsted 

Lille Blå som sover sødt 

Kravle kravle helt ind og putte, det er rendyrket lykke at sidde med sådan en lille puttegris

Ja Sarah var i drømmeland bare ved at putte med Bonus mor - Den våde plet på bukserne er fra den lille grønne som tissede på hende . uha det var ikke populært
Det afholdt mig nu ikke fra at kysse lidt på ham også 
Generelt var grøn meget urolig, både i hænderne og i kassen - han møvre rundt og er meget igang og spiser konstant han ser sit snit til det - Blå var meget mere rolig i kassen og i hænderne. Sammenlignet med de andre i kassen var det også den adfærd de andre havde. Så i dag var det grøn som var uromageren :O) Spændenede om det fortsætter sådan.

Pernille oplyste at hun får besøg af Christian Hembo fra MAGTOR - han er "guru" inden for fysioterapi og kiropraktik for hunde, og jeg har hørt ham til et foredrag og er RET imponeret af ham. Hun havde været på besøg hos ham med Ketchup - De havde talt om hvalpene og han oplyste hende at han tog ud til hele kuld og checkende dem igennem. Det problem Ketchup havde stammede fra fødslen og sådan fødsels skavanker kan han rette når de er 3 uger og på et senere besøg, kan ikke huske hvilken uge. Dejlig og betryggende syntes jeg især i forhold til blå som havde en sej fødsel og kom ud baglæns.

 






3 kommentarer:

  1. Hvor SKØNT for jer omsider at se hvalpene 'live'. Og hvor er de dog søde! Det bliver virkelig spændende at følge deres udvikling. Jeg GLÆDER mig til de følgende indlæg, og håber du skriver nøje om dine overvejelser i forhold til at vælge mellem blå og grøn :-).
    Flot barselsgave i øvrigt ;-)
    Knus

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder af de små hvalpe :-)
    Det er sjovt at de små personligheder skinner igennem allerede nu. Vi havde jo også en lille "Speedy Gonzales" i hvalpekassen, og hun fortsatte med fuld knald på da hun var hvalp og voksen.
    Jeg kan slet ikke vente med at se din lille hvalp.

    SvarSlet
  3. Jeg skal forsøge at få beskrevet alle mine overvejelser :o) Men hvis det fortsætter med Grøn som uromager så blever det et NEJ tak - ham har jeg en af :O) gider ikke have sådan en som ikke kan holde sig i ro, og er utålmodig. Men så er det jo SÅ fedt at kunne følge dem på nærmere hold denne gang.

    SvarSlet