tirsdag den 20. november 2012

Hvalpene vokser

Hvalpene er nu 30 dage altså 2 dage inde i 5 leveuge  og på bare 7 dage har siden sidste besøg har de udviklet sig helt vildt. Nøj de vokser sig store og runde. De er fuld af spilopper og bider nu både i finger og tæer, så det gør av :o)



Jørgen Andersen fra Lemvig der skal have en tæve var også kørt på hvalpe besøg i dag og Ove, Sarah og jeg havde indvarderet huset, så der var huset fuld. Hvalpene ELSKER selskab og vil alle gerne på opdagelse og nusses med. 

Pernille har flyttet en transport kasse ind i hvalpekassen, så de kan vende sig til at ligge i sådan en. Den er et hit siger Mr. Blue. Han var der inde da vi kom og stak hovedet ud og sagde goddag


Der var ikke plads i hvalpekassen til alle os 2 benede, så hvalpene kom ud på gulvet og løbe rundt og tju hej, hvor det går.. Mormor Silke kom forbi og langbenede halvsøster ZigZag som de formenetlig kommer til at ligne var inde og snuse til dem.. Der var flere som liiiige skulle se om der mon var noget i hendes mælkebar.. men nej.. Ingen held der. De kaster sig over stakkels Bonus mor så snart hun er i nærheden og hun er så tålmodig.. Jeg havde en denta stick i lomme til hende og hun ventede pænt med selv at spise til de var færdige. 


LOVE IS IN THE AIR - Grønne Bønne er tilgivet at han tissede på hende  




Dagens overvejelser..hmmm hmmm Det er godt nok svært at vide, hvad retning det går.. I dag var Mr. Blue meget kontakt søgende og kælen. Han var, hvor jeg var stort set hele tiden og ville gerne op og nusses. Han viste ikke speciel meget interesse for skind eller andet legetøj - dog var han rundt i lokalet og også lynhurtig henne ved ZigZag som aldrig havde hilst på dem før. Han virker ikke såå hurtig på benene som grøn, men måske han bare var træt. Grøn var meget nysgerrig og havde ikke tid til kys og kæl lige med det samme.. Han var meget interesseret i Jørgen og ville gerne snakke med ham. men nogen kys blev det da til og han kan fint slappe af i hænderne. Efter godt gang i den blev han træt og smed sig midt i lokalet på slangebamsen og snork sov midt i alt virvaret - han sov fra Zigzags besøg, og fra Bonus der kom ind og alle andre kaste sig over hende. Sarah kunne løfte ham op i hvalpe kassen og han sov med det samme hvor hun placerede ham.. Det kan man da kalde en sluk knap! Alt kan jo være tilfældigt i denne alder, men skulle jeg havde valgt i dag blev det grøn. Jeg har jo en kælegris her hjemme og behøver ikke en mere :O) Slukknappen mangler jo på Bailey, så at man kan slappe af i virvar tiltaler mig en del.

Her troner jeg siger Mr. Blue


Gabbbb og godnat 



1 kommentar:

  1. Nøj hvor er det spændende at følge med i dine overvejelser. Jeg håber, du vil fortsætte med at dele dem. Glæder mig til næste hvalpebesøg :-)

    SvarSlet