torsdag den 28. april 2011

Siden sidst.

Tiden går og går, og jeg syntes ikke, at jeg når forbi min computer. Det betyder dog ikke, at jeg heller ikke har tid til træning, for DET skal jeg have tid til !

Vi træner rigtig meget i vand for tiden, både af hensyn til Chivas som langt om længe skal til at bevæge sig lidt igen da betændelsen er væk og der ikke længer er tegn på ømhed.
Her er vandet et godt sted at starte. Vi bygger lidt muskler og kondition på ham uden at belaste poten gennem vandtræningen. 
For Baileys vedkommende så skal vi have endelig styr på vandafleveringen. Det går fremad og jeg bruger klikkeren til formålet. Det virker som om, at han har opdaget, hvad det er jeg vil have ham til. Lige nu er det "kun" den første som ikke afleveres til hånd, fordi lysten til at ryste sig er for stor der. Men resten kommer direkte til hånd. Det er et væsentligt fremskridt siden vi startede så jeg er overbevist om at det snart er HELT på plads. Hip Hip hurra for klikkeren. 
   
Klar parat, marker!



PLASK

Jeg kommer, jeg kommer  
Mor har klikkeren, så skal jeg sitte mig - se hvor dygtig jeg er !

Ellers går tiden med lufteture i de dejlige forårsvejr - her følger lidt billeder.


Py ha det er varmt at være sort.



Bailey i mælkebøtte land


Ej hvor spændende, hvad er der mon under broen?



Kuk kuk her kommer jeg...
 

Jubii min ynglingsplads fra sidste sommer, men hov jeg er vist vokset lidt!


Sidste sommer fyldte jeg ikke så meget - se selv !


1 kommentar:

  1. Hej Jeanette!
    Flotte billeder! Sjovt med sammenligningen af Bailey på solvognen fra sidste år. Øj, hvor er det godt, at det kører med aflevering fra vand. Så blev det altså klikkeren, der blev det foretrukne middel. Jeg glæder mig til, at træne med jer og se jeres fremskridt. Knus

    SvarSlet