torsdag den 15. april 2010

Villavejens børn..

I denne travle tid, bliver det til meget lidt træning fra min side. Suk.

Men det positive er, at når jeg så kommer afsted så er Chivas SUPER tændt.

Vi gik en lille tur ned til engen nær kvaterets legeplads. Lommen var fyldt med 5 mini dummyer (de er altså virkelig gode til hurtig spontan træning, da de ikke fylder meget at have med ud på en almindelig gå tur.)

Jeg smed de 5 dummyer i det høje græs og gik på linje væk, og lavede nogle tilbagesendinger. De børn der var på legepladsen (7-9 år) så facineret på og kom da vi var færdige og ville snakke og spørge om alt muligt. De spurgte om de måtte prøve at kaste sådan en "ting" til Chivas, og jeg tænkte staks at de liige kun være mine hjæpere lidt.. Det blev til et par gode lange markeringer (ikke for godt kastet) Så Chivas skulle være vågen, OG det var han. Både børn og hund syntes det var fantastisk og jeg var stolt af min superlab.

I det hele taget syntes de at han var fantastisk dygtig fordi han kunne gå uden snor Så alt det andet var jo som at komme i cirkus..

Ja, det er ikke sidste gang vi træner nær legepladsen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar