onsdag den 7. juli 2010

Bailey 4 mrd og ferieoplevelser.

Siden sidst er der sket en del.


Børnene og jeg holder ferie og det byder på mange oplevelser.


Køreturen til klim Strand Camping på 3 timer incl kø i 30 graders varme gik let og smertefrit. Ikke en lyd fra nogen hunde. Men de nød de indlagte pause i høj grad.


Straks efter ankomsten til hytten, satte vi en lille indhegning op til hundene. Den er så pillet ned igen.. Det viste sig nemlig hurtigt at Bailey er lige så DYGTIG "campinghund" som Chivas. Han bliver nemlig, hvor vi er og ligger bare på græsset eller på teressen og nyder vesterhavsluften og livet på pladsen. Det er uanset om der går andre hunde, børn, eller heste forbi. Dog har han liige været 2 gange forbi vores nabo, som sad og spiste. De kom vist til at "tabe" noget mad til ham. Det var lidt for fristende.




I dag bliver Bailey 4 mrd. Det blev fejret med en tur til Nr.Lyngby for at besøgeJørgen og Majbritt og deres hunde.


Inden Nr. Lyngby rundede vi Blokhus og fik frokost og gik en tur på stranden imens Kasper fik lidt tidlige køretimer i vores bil.



Sjovt at lege med tang



Bailey nød at hilse på Kana



og Fifty, også selv om man skal slogs om legetøjet..




Vi gik også ned på stranden ved Nr. Lyngby. Det gav mulighed for at tage lidt vandbilleder.




Når jeg tænker på at vi kun har haft Bailey i 2 mrd. kan jeg næsten ikke forstå det. Hold op tiden flyver afsted.


I de 2 mrd har vi lagt meget vægt på renlighed og socialicering, hvilket er lykkedes yderest tilfredsstillende.


Der er snart ikke det, som han ikke er blevet præsenteret for, og han tager det hele i stiv pote.


Trænings mæssigt har vi brugt tid på kontakt, kontakt og atter kontakt. Derudover har jeg trænet meget "vente" for at give ro og især RO UDEN LYD. Indimellem har vi også trænet hente bringe, men vi skal først til at have fokus på afleveringer. Det går ikke for godt. Derimod går dirregering til madskål rigtig fint, og jeg syntes han bruger sin næste rigtig godt.


Alt i alt er jeg meget tilfreds med min lille hvalp.


Der følger flere ferieoplevelser senere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar