søndag den 8. august 2010

Bailey aporterer and.

I dag giv vi ned på engen med en gråand i tasken, for at prøve at se om Baileys vildt begærlighed kunne styres.

Han fik lov at snuse til den og der var ingen tvivl om, at han eeelsker vildt.

Han startede med at tygge lidt og hapse lidt efter den. Jeg fik ham korigerret, og var lidt nervøs for, om han ville plukke den fuldstændig hvis vi gik videre. Men det skulle afprøves.

Så jeg lagde den og gik 15-20 m tilbage for at dirregerer ham ud til den.

Her er billeder af hvordan det gik. (og de er IKKE manipuleret)

















Endnu engang overrasker han mig positivt.
Mine tvivl går bare på, hvordan jeg lige skal få han til at eelske dummyer :O)
Ja jeg har i den grad fået en anderledes hund .! Dejligt med udfordringer.






























2 kommentarer:

  1. Hej Baily og Jeanette!
    Velkommen til blogspot!! Super-flot blog du har fået lavet, Jeanette. Og så det kanongode foto af Baily i liggestolen øverst. Tillykke med bloggen og Bailys fine andedirigering.
    Mannge hilsner Majbrit

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare sej, Bailey ! Måske kan du lære Troja noget om ænder en dag :-)

    Hilsen Helle

    SvarSlet