mandag den 16. august 2010

Brugsprøve for sjov "bestået"


En lille gåtur på engen blev til en "bestået brugsprøve" bort set fra at jeg ikke lavede indkald.


Men de 25 m i line sidder i skabet og de 75 m fri ved fod er perfekte. Så ville jeg se hvor langt jeg kunne gå fra ham. Det er nemlig længe siden jeg har trænet det. Jeg viste jeg kunne gå de første 25 med ryggen til, derefter vendte jeg front mod ham og gik baglæns. Da der kun var total fokus på mig og ingen oversprings handlinger fortsatte jeg de sidste 25 m.

I stedet for at kalde ham hjem, hentede jeg ham og kastede en dummy som blev fint leveret i hånd. Hvis det fortsætter sådan frygter jeg ikke brugsprøven når vi når dertil.


Jeg lavede også et lille søg, en 70 m dirregering på "husker" stedet og lidt markering.

Han er simpelthen SÅ arbejdsvillig for tiden. Det er helt vildt som han udvikler sig både fysisk og mentalt.




1 kommentar:

  1. Hej Jeanette og Baily!
    Hvor er I dog dygtige - og flittige.
    Det er fantastisk at læse om.
    Knus og snudepuf fra Majbrit og Fifty

    SvarSlet