tirsdag den 9. april 2013

En træningsbilledeserie med Merlot fra træning ved Brown Hunt

Merlot, skal lige vide at det er den gode okse/slikke rulle jeg har med 

Vi går line føring 



Vi venter imens de andre arbejder

Slalom mellem baljerne uden line 

Bliv 

Balje øvelsen 

Det går så stærkt at baljen helt vipper 

Mere venten 

Line førring med distraktion - jeg skal sparke til en bold og Merlot må ikke gå frem efter den, men blive hos min side  

Appotering af ræve (dummy) 
Ned og finde greb på denne spændende sag

Jeg ved det er et dårligt billede, men kameraet kunne ikke ta gode billeder i halvmørke og fuld fart - Men den store ræv slæbes afsted direkte hjem til mig - Han var så dygtig 


Ihh, hvor vi hygger os 

Hjemkald mellem distraktion - Pasta, Farmand Miko og Silke er sat af og Merlot skal løbe igennem dem  først og dernæst et hjemkald langs dem
Hurtig hjem til mor og de lækre guffer 

Slangegang mellem hundene 


Vi klikker holde fast og dut i hånd. Tiden øges gradvist hver dag, det skal helt sikkert blive SÅ godt når alle delelementerne sættes sammen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar