onsdag den 1. september 2010

Teori i brugsprøve træning i DRK og unghunde træning i DKK

De sidste 2 aftner er brugt på teori/info møde på henholdsvis brugsprøve træning i DRK regi og ughunde træning i DKK regi.

Selv om jeg er en yderst loyal retriverklub medlem er jeg nødt til at sige, at der stadig, trods ihærdige forsøg på at gøre tingene anderledes, er en verden til forskel på måden og indholdet af disse 2 møder. DRK kunne lære en HEL masse af DKK.

Jeg skal jo selv i ilden som instruktør af brugsprøvehold sidst på året i DRK, og jeg vil HELT sikkert bruge meget af den teori og undervisnings metode, som der blev brugt i DKK, når jeg selv skal planlægge min undervisning.

I moegen aften skal vi afsted til træning ved DKK, så er det spændende om træningen er lige så interessant som teorien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar