torsdag den 24. marts 2011

Rally træning

Til aften var vi til Rally træning for anden gang. Jeg havde lokket Ove med som fotograf.

Jeg må sige at det allerede nu kan mærkes at vi mødes SÅ meget med andre hunde for Bailey opførte sig rigtig pænt. Han hilste pænt og meget interesseret på de andre hunde uden at blive helt elektrisk og  jeg kunne få ham med mig igen med et enkelt "kom"

Under arbejdet var han total fokuseret på mig og pølsestykkerne og afslutningsvis fik han lov at lege med en STOR meget flink og god til at lege Berner.
Det er første gang jeg ser god og ligeværdig leg fra Bailey´s side. Legen kunne også afsluttes med et enkelt "kom". 
Jeg kunne næsten ikke få armene ned på vej hjem. Det er så dejligt at han gør sig nogle gode erfaringer på dette felt, så han fremover ikke behøver bruge SÅ mange krafter på andre hunde som han gør nu.


Bailey hilser lige på Malle


Fuld fokus på Rallybanen som var de rene vendinger denne gang.

Se mig, er det rigtig nok ? Får jeg så noget?
Vi øver aflevering fra pladsposition, imens de andre øvede næseprøve

Vi øver lige elefanten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar