fredag den 21. december 2012

Bur træning på højt plan

At blive lukket i bur er nok noget af det slemmestes at blive udsat for ifølge Merlot . Det er derfor ikke gået helt så piberi frit som ønsket. For søvnens skyd har det betydet at det lille pus har sovet i ske med Ove og jeg. Superhyggeligt, men jo lidt af skråplan at komme ind på, når nu man på sigt ikke skal ha hunde i soveværelset. Der er blevet serveret de lækreste sager inde i buret, så han kunne forbinde det med et dejligt sted at være. Men nej,så snart lågen blev lukket så startede koncerten. Det har holdt hårdt at ignorere det og vente på stilhed før han blev lukket ud igen. Så fik jeg den ide at putte den gamle læderkurv derind, da han har været ret glad for at ligge i den. Torsdag nat Lånte jeg Sarahs seng så Ove kunne få en hel nattesøvn inden han skulle til julefrokost fredag. Buret blev sat oven på sengen i den ene side og mig liggende i den anden side. VOILA ingen piv !! Han lagde sige der ind, fandt sig til rette og sov. Vågnede og sagde piv kl 01.30 ( jeg skal tisse) jeg fik ham ud i haven - og så godnat igen lige til kl 7 i morges. Jubii - i nat sover Sarah selv hjemme, så jeg måtte hitte på en anden ide. Nu står buret stablet op på 2 stole i samme højde som min seng..😄 Han har puttet sig til rette og IKKE sagt en lyd. Så løsningen for ham viste sig så bare at være en god madras, Udsigt til mig og så godnat.
Update - wu huuuuu - han har sovet HELE natten uden piv og uden at skulle ud. Han er vel nok dygtiiiiiig










1 kommentar:

  1. Det er så dejligt, at finde på brugbare løsninger. Hos os var det Karl, der måtte sove hos Krudttønden de første 14 dage, da hun fik en mega øv oplevelse med nytårskrudt. Men vi vil vove den påstand, at de timer er givet godt ud på den lange bane. Held og lykke med Miraklet :0) og forhåbentligt et stille og roligt nytår!

    SvarSlet