torsdag den 27. december 2012

Fødselsdag for Kasper


I dag fylder Kasper 17 år - Tillykke til min store dejlige dreng.

Det betød endnu en dag med gæster og samling rundt om bordet med lækkerier. Merlot må snart have fået opfattelsen af, at vi er RIGTIG mange mennesker i vores familie.

Vi startede med at synge fødselsdagssang for Kasper og Merlot tog hurtigt traditionen til sig med at det er hundende i familien som bærer fødselsdagsflagne, dog havde han mere travlt med at bide i flaget end rent faktisk at bære det. :)

Kasper skulle desværre også bruge sin dag på to lægebesøg. Først et på sygehuset da han skulle til forundersøgelse forud for sin kommende operation for lyskebrok og dernæst ved vores huslæge for check af halsbetændelse. Heldigvis var det "blot" virus som driller hans hals, så vi håber på hurtig god bedring til ham.

Inden gæsterne kom kunne Ove og jeg nå en tur på engen med alle tre hunde - selv om vinden var bidende kold, så var lyset rimelig til at få taget lidt billeder af alle tre guldklumper

Merlot kom i tasken noget af vejen


Mine tre dejlige drenge

Vent på mig - Merlot ser et STORT lys i Chivas som bare helst ignorere ham 

Mine dejlige trofaste følgesvende

Så kom gæsterne og Kasper blev fejret med boller og lagkage og familien samlet. Hans dårlige hals og lidt feber lagde en dæmper på glæden, men helt slemt blev det da han pludselig fik en tragisk meddelelse.

http://www.bt.dk/krimi/politiet-16-aarig-piges-doed-var-et-uheld

Den 16 årige pige i artiklen viste sig at være Kaspers aller bedste veninde Rebecca fra efterskolen. En rigtig sød og dejlig pige som betød rigtig meget for ham. Meddelelsen kom som noget af et chok for os alle og dermed blev fødselsdags hyggen lagt på hylden.
Vi bruger nu aftenen på at snakke med Kasper om alle hans minder med Rebecca og han prøver at
få fat på sine venner fra efterskolen som pludselig er meget langt væk.

De 2 venner som også var i lejligheden var venner fra efterskolen og Kasper skulle også have været der, hvis ikke det var fordi han havde fødselsdag og en aftale i morges på sygehuset. De er først netop nu her sent  i aften blevet løsladt, da de i første omgang blev taget med på stationen.

Lige nu er jeg ualmindelig glad for vores ellers så trælse aftale på sygehuset i morges og meget taknemmelig for at han ikke var på Amager. Taknemmelig for at jeg får lov at fejre mit barns 17 års fødselsdag. Jeg føler rigtig meget med Rebeccas familie - sikke en tragisk måde at miste sit barn på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar