tirsdag den 18. december 2012

Merlot´s første hele dag i sin kommende familie

Efter en nem nat, stod vi forholdsvis friske op...Merlot havde mere mod til at undersøge resten af huset og gik med mig på badeværelset. Han fandt hylden med toiletpapir og og bar en ud af skabet.. knap så god ide syntes jeg.. De gamle hunde accepterede ham bedre til morgen og Chivas bar over med at han gerne ville lægge ved siden af ham.                                                                                                                              
Til gengæld syntes Bailey at det det var okay han kravlede rundt på ham, hvis jeg da syntes det, for han holder godt nok øje med om jeg virkelig syntes det er okay.. Men der er dog grænser for, hvor længe ad gangen jeg vil holde den ud 

Det blev til en lille luftetur i haven og lige uden for grunden.. Det hjælper at de store hunde viser at verden ikke er farlig uden for haven og han følger os fint. 

Der trængte til lidt støvsugning og Merlot syntes støvsugeren var sjov, eller i hvert fald ledningen.. at støvsugeren kørte var han ligeglad med.. Pernilles miljøtræning har bestemt ikke fejlet noget.

Men ihhhh, hvor har de noget SJOVT legetøj her, hvor jeg er havnet 




Dagens oplevelser gjorde os begge trætte og Bailey, Merlot og jeg tog en lur i kurven..Senere på dagen kom min far på besøg med sin lille puddel Miki.. de fik hilst pænt på hinanden  

I dag er jeg også begyndt at "klikke ham ind" og øve sit - han er dygtig til det 









Til aften kom Lise, Per og Cecilie og hilste på. De havde medbragt en KÆMPE "barselsgave" 
Cecilie er i 7 himmel - hun ELSKER hundehvalpe og har ventet 100 år på dette besøg

lækker kurv med bamser, små guffer, tandbørster og ben og en SUPERLÆKKER ande dummy i stor med andebryst form og et hoved der dingler..og en hvalpe dummy i den rigtige form, som hjælper h valpen til at lære at bære den på midten. 

 Tusind tak til Lise, Per og Cecilie for denne fornemme gave, hvor noget af indholdet vil bringe glæde NU og noget de næste mange år. Simpelthen perfekt

Vi fik iøvrigt også gave med hjem fra Pernille
en rigtig fin tur vand/madskål mad navn og i den farve som halsbåndet var i på den hund man nhar valgt. Skålen var proppet med lækkerier, en grøn fløjte, en grøn line og en hvalpe dummi -
 
Nå men nu er Merlot faldet i søvn i sit bur efter lidt hyle koncert ogstærk utilfredshed med at han ikke skal ligge i smørhullet. I dag må han nøjes med min arm i gennem tremmerne og ellers vide at jeg er helt tæt på og det ikke er farligt.. så nu er det også tid for mig at sove.. man ved jo ikke hvornår man bliver vækket igen.. :) Så godnat og sov godt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar