onsdag den 5. december 2012

Hvad man ikke gør for ekstra hvalpevisit

Efter lørdagens hvalpesitting, var mine almindelige hverdags støvler pludselig væk... Ja tænk, de havde sørme forputtes sig hos Pernille. Nogen ville tro at det var bevist, men det var det faktisk ikke - selv om jeg uden tvivl gerne ville yde mig selv forfrysninger i tæerne for et ekstra hvalpevisit :O) Men jeg havde blot medbragt gummistøvler til lufteturen af de store hunde og det endte så med at jeg kørte hjem i dem.

Heldigt nok gav det jo så anledning til et ekstra besøg i Hedensted. Det kunne jo så passende kombineres med turen til Juelsminde, hvor Ove forkælede mig med støvlerne (omtalt i tidligere indlæg)

Alle hvalpe var inde og Pernille gik ude og ordnede i hundegården i den tro at hvalpene sov deres skønheds søvn. Men det gjorde ikke alle - Grøn kom løbende os i møde i døren og kravlede op i armene på mig og Lilla og Rød gik amok i mine tæer.

Blå sov og lod sig ikke gå på af larmen og balladen der pludselig opstod og grøn var TOTAL kælen.

Pernille og jeg fik en god snak om hvalpenes forskelle, sådan som jeg oplevede dem i lørdags og hun var ret enig med mig. Bort set fra at billede lige denne tirsdag var fuldstændig omvendt. Da blå vågnede hilste han på os, men var ellers en bølle ved de andre og grøn var nu gået over til Ove for at charme sig ind.

Pernille forklarede om hvalpetesten som foregår på søndag. Hun har forinden udfyldt sine forventninger til, hvordan hun tror de vil reagerer og bagefter kan de bruges til sammenligning af hvordan de så rent faktisk reagerer. Vi må alle komme, vi skal blot være stille og dagen efter testen vil hvalpene blive fordelt.

Det bliver uhørtlig spænderne endelig at vide, HVEM der er Merlot - og lige nu er jeg faktisk fuldstændig tryg ved og det bliver den ene eller den anden.
Uanset tror jeg at vi bliver et forrygende makkerpar :O)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar